Bewertungen von Toms Cafetaria Leeuwarden

Neue Beurteilungen

5.0
Johan exoo
Heute

was erg lekker en vooral het broodje zalm. En het patatje oorlog ook.

Cees Postma
Gestern

Zoals altijd PERFECT...

Dicky
29 Januar 2023

Prima hamburger en patat en pindasaus , een dikke 10

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

LUCAS Boonstra
28 Januar 2023

Kan wel wat warmer

LSH
27 Januar 2023

Natuurlijk is het druk tijdens etenstijd maar wachttijd was wel aan de lange kant met 1uur en 45 minuten. Eten was koud en slap. Teleurstellend, dat zijn we niet gewend bij Toms Cafetaria, dit was echt slecht.

Marijke
27 Januar 2023

Ik had om 15.00 uur besteld voor 18.15 uur. Het eten was er pas 18.50 uur. Het is geen ramp als het later is, maar laat dat dan even weten.

Sigrid Jonker
27 Januar 2023

Zoals gewoonlijk is het eten prima hoor! Maar die bezorging
? 17:38 besteld en 19:26 was het er
 sorry maar dat vind ik toch wel heul lang duren
 misschien handig om op jullie app te vermelden hoe lang het ongeveer gaat duren ofzo? Nogmaals het eten was prima! Alleen die bezorging die zo laat komt is wat jammer (en het is niet de eerste keer dat het zo lang duurt) ik hoop dat jullie iets met deze feedback kunnen :)

Gerrit
25 Januar 2023
Niek
25 Januar 2023

Keer op keer goed!

Greta
25 Januar 2023

Alles was top

INEKE VAN HAAFTEN
25 Januar 2023

heerlijk en goed warm eten en een vriendelijke bezorger bedankt allemaal

Dijkstra
23 Januar 2023

Frikadellen waren taai. Normaal altijd goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maja cornelisse
23 Januar 2023
Danielle
22 Januar 2023

Helaas meer dan 1,5 uur moeten wachten. En toen ik belde met de vraag hoelang het zou duren, erg kortaf gereageerd dat het druk was en het zo er wel aan zou komen

X
22 Januar 2023

Heerlijke kip burger, goed gebakken friet, erg snel bezord dus niks was sommige. Vind de grote bak friet wel enorm groot

Lianne
21 Januar 2023

Altijd goed, bij Tom!

Mark
21 Januar 2023

Eten super

Stef
18 Januar 2023
Bart
17 Januar 2023

Smaakte zoals het hoort te zijn ,lekker ,niks op aan te merken ,helaas waren de eierballen uitverkocht ,😔

Elisabeth
16 Januar 2023
INEKE VAN HAAFTEN
14 Januar 2023

zoals altijd was het weer heerlijk snelle bezorging, en de bezorgster was erg vriendelijk

Anoniem
13 Januar 2023

Duurt tegenwoordig wel erg lang. Vandaag meer dan 1,5 u gewacht.

Elisabeth
13 Januar 2023
Gerrit
11 Januar 2023
Anneke Koerts
9 Januar 2023

Kroketten waren koud van binnen en de patat was niet warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra de Bruin
9 Januar 2023

Het eten was prima, de bezorging duurde anderhalf uur en toen we belden werd het eten net gemaakt. De hamburger was geleverd met kaas, dit wordt dan wel netjes opgelost maar vervolgens eet je twee uur later. Volgende keer zou ik graag weten dat het te druk is om het eten op tijd te bezorgen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maja cornelisse
9 Januar 2023
Everhard
8 Januar 2023

2 uren op mn eten moeten wachten, bij aankomst van het eten een half koude frikandel en kipfingers en koude patat

JP
8 Januar 2023

Teleurgesteld is de beste manier om mijn bestelling te omschrijven. Met enige regelmaat bestel ik of haal ik hier wat op. Eigenlijk altijd goed, helaas dit keer verre van. Het begon al met de bezorging, mooi op tijd, maar als de bezorger dan geen genoeg wisselgeld heeft en aangeeft dit later dan moet brengen. (dit dan ook wel doet) zorgt toch voor een wat ongemakkelijke situatie. Dan de bestelling de patat was op zijn best lauw. En van mindere kwaliteit dan ik van jullie gewend ben. Dit heb ik ook toen de bezorger terug kwam aangegeven en hij zou dat doorgeven. Ook de snacks waren niet zo warm als we gewend zijn. Ik begrijp uiteraard dat een zaterdagavond erg druk kan zijn met bestellingen en bezorging. Desalniettemin waren de snacks goed van smaak.

Snakje
7 Januar 2023

Voldoende, warm en lekker.

AHL
3 Januar 2023

Prima eten, lekker warm en smakelijk, bezorging gaat altijd goed. Bezorger(sters) zijn altijd vriendelijk.

Isabel
3 Januar 2023

Saus bij de patat vergeten, verder prima!

X
2 Januar 2023

Woon op 99 meter afstand van dit bedrijf.In combinatie met het feit dat A L L E producten nu niet bepaald goedkoop ( understatement )zijn , is het feit dat je bezorgkosten moet betalen wel 'n puntje om in 2023 minder vaak te bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annemarie
1 Januar 2022

Altijd heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick
1 Januar 2022

Patat was koud . Door drukte lang moeten wachten ( iets na 5en besteld , half 7 pas bezorgd ).

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jp
1 Januar 2022
Ineke van Haaften
30 Dezember 2022

Snelle bezorging en het eten was heerlijk. Vriendelijke bezorgster

Tineke Veenstra
30 Dezember 2022

Via jullie app besteld. Zou handig zijn als er een zoekfunctie opzit waardoor je sneller kunt vinden wat je zoekt (of heb ik dat over het hoofd gezien?). Ik kon een broodje kroket niet vinden. Daarnaast: bestel je een patatje en zet je iets in de opmerkingen, bestel je daarna nog een patatje en dan staat die opmerkingen er nog steeds bij terwijl dat alleen bij het eerste patatje hoorde. Verder heerlijk gegeten, maar de bestelling doen via de app was dus een beetje ingewikkeld. Tot de volgende keer!

maris
29 Dezember 2022

zo geweldig dat ze kadotje voor me jarig dochtertje er bij hadden gedaan zo lief

Bouma
29 Dezember 2022

Vriendelijk, goed warm eten en optijd.

Florence de Jong MCL
29 Dezember 2022

goed geregeld, vlotte bezorging, en smaakte goed, jullie hebben er een klant bij, in de Dunantflat Bornia str 38

Elisabeth
24 Dezember 2022
Sjoerdsma
23 Dezember 2022

Beker pindasaus was open gegaan in de tas. Het was een bende.

Mvdw
23 Dezember 2022

patat veel harde stukjes

Cor
23 Dezember 2022

Het was heerlijke eten, maar om nou 2,5 uur te moeten wachten op patat en een paar snackjes is echt niet ok.. Kregen een drankje extra en de kinderen een speeltje, maar liever had ik duidelijkheid dat het zo lang zou duren voor ik bestelde..

Robert Batstra
23 Dezember 2022

Lekker gebakken patat, mooie dikke smaakvolle burgers en prima snacks. Personeel ook zeer vriendelijk.

X
22 Dezember 2022
LUCAS Boonstra
22 Dezember 2022

er zijn geen verbeter punten

Stef-Dirk Overhand
20 Dezember 2022
Grejanne
20 Dezember 2022

Grote bestelling geplaatst, was heerlijk en warm!

Gerrit
18 Dezember 2022
Jan
18 Dezember 2022

Om 16.26 uur al bestellen met aflevermoment 18.45 uur zou ruim op tijd moeten zijn. Helaas kwam het eten pas om 19.30 uur, toch drie kwartier later. Ik begrijp dat het in verband met gladheid iets kan uitlopen maar een belletje was fijn geweest. Voorts besteld op de website zodat er een drankje bij zou zitten, helaas ook niet ontvangen. Via thuisbezorgd is dus niets minder voordelig.

Reina
18 Dezember 2022

Was heerlijk!voortaan altijd hier bestellen

Elisabeth
18 Dezember 2022
Bouma
17 Dezember 2022

Eten wel eens beter geweest patat was koud kippepoot was smakeloos ben beter gewend.

Kevin van es
17 Dezember 2022

Helaas geen extra Jalapeño op de burger en wel voor betaald, en zaten champions op, maar die wou ik niet, staat wel op de bon. Verder was het goed

Arend
17 Dezember 2022

Goede kwaliteit, snelle bezorging

Anita
17 Dezember 2022

Patat was slap. Bezorger heel vriendelijk, alleen 3 kwartier later als afgesproken sorry maar dat hoort niet. Dit is de laatste keer dat we hier hebben besteld

Antwort von Toms Cafetaria

Hoi Anita, Ik heb het vermoeden dat u de afgelopen dagen niet buiten de deur bent geweest of iets van een weersverwachting hebt gezien. Het was de afgelopen dagen namelijk erg glad! Hierdoor moesten onze bezorgers hun snelheid aanpassen (= veel langzamer rijden dan onder normale omstandigheden) om heelhuids heen en weer te komen. We hebben gedurende de avond waarin het weer steeds slechter werd de beslissing genomen om voor de veiligheid van onze bezorgers niet meer met de fiets of scooter te bezorgen. Hierdoor liep de wachttijd behoorlijk op, maar de veiligheid van onze medewerkers staat bij ons voorop. Alle andere klanten hadden hier wel veel begrip voor (gelukkig) En voor de duidelijkheid: we hadden geen "afspraak"over de bezorgtijd, u hebt een wenstijd aangegeven. Wij proberen altijd om zoveel mogelijk aan die wens te voldoen maar helaas lukt dat niet altijd....

Anoniem
16 Dezember 2022

Patat was koud

Gerrit
16 Dezember 2022
Mvdw
16 Dezember 2022
Greta
15 Dezember 2022

Lekker gegeten

Elisabeth
14 Dezember 2022
RtW
13 Dezember 2022
Ineke van Haaften
13 Dezember 2022

Snel bezorgd eten was warm en vooral erg lekker...de bezorger was erg vriendelijk en beleefd

Michel
12 Dezember 2022

Eten is altijd fantastisch! Helaas voor de 2e keer de bestelling niet compleet deze keer miste de burger.. gebelt maar geen gehoor meer!

Paula van Dijken
12 Dezember 2022

Prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R.Meerbeek
12 Dezember 2022

het was weer top !! zoals altijd bij Tom, met afstand de beste snackbar van Leeuwarden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
11 Dezember 2022
Allan postma
11 Dezember 2022

Altijd lekker goeie kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J.A
11 Dezember 2022

Varkenschnitzel was niet geheel gaar , verder alles perfect

Elisabeth
10 Dezember 2022
LUCAS Boonstra
10 Dezember 2022

geweldig eten met veel zorg berijd

G soldaat
9 Dezember 2022

Normaal zeer tevreden, maar vandaag had ik ras raspatat maar een hoop kleine stukjes erin en wij vonden de bami schijven anders dan normaal erg flauw

Maja cornelisse
9 Dezember 2022
De Jonge
8 Dezember 2022
Klaske
6 Dezember 2022

Goede bezorging. Erg tevreden.

Stef-Dirk Overhand
6 Dezember 2022

Geen

Rinsma
5 Dezember 2022
Patricia Oosterweghel
3 Dezember 2022

Voor de aangegeven tijd geleverd, keurig in een warmhoudbox. Top.

Stephanie
2 Dezember 2022
H Feiken
1 Dezember 2022

Keurig op tijd klaar en warm en goede kwaliteit

Gerrit
1 Dezember 2022

Heerlijk gegeten, bezorging precies op de gevraagde tijd. Top!

Johan van der Schaaf
1 Dezember 2022
Elisabeth
30 November 2022
Febe
28 November 2022

Echt ontzettend teleurgesteld helaas. Een half uur na aangeven tijd was onze bestelling er nog niet. We hebben gebeld met de cafetaria die ons vertelde dat zij onze bestelling “even” doorgeschoven hadden vanwege drukte. Zo werd gezegd aan de telefoon. De aangegeven tijd die wij konden kiezen op de site bleek al “vol” te zijn. Zet die tijden dan uit denk ik dan. Wij als klant wisten niks van dat het later kwam en dat was heel vervelend. Een wel gemeend excuses kwam er dan ook moeilijk uit en er was niks van enige compensatie. Uiteindelijk hebben wij driekwartier later dan aangeven tijd ons eten gekregen, maar zijn ontzettend teleurgesteld. Dit ook omdat we dit niet gewend zijn van Toms Cafetaria

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elisabeth
27 November 2022
Tjitze Vaartjes
26 November 2022

Keurig en snel en goede kwaliteit

saskia
24 November 2022

Het was heerlijk!

Cees
24 November 2022

Zoals altijd weer geweldig...

Mvdw
24 November 2022
Bouma
22 November 2022
Sanne
21 November 2022

Het duurde bijna 2 uren voor 3 frikadellen en 3 personen patat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Greta
19 November 2022

Het was weer heerlijk ... Alleen vinden wij de pindasaus te pittig

Hettema
19 November 2022

Anderhalf uur wachten op de bezorging.

Antwort von Toms Cafetaria

Vrijdag, absoluut de drukste dag van de week, om 18:05 uur (aka "etenstijd") bestellen en dan binnen anderhalf uur al kunnen eten is echt niet zo raar hoor.

Dennes
18 November 2022

Vind jammer dat er nu bezorg kosten wordt gerekend verder alles wel goed 👍

Antwort von Toms Cafetaria

Hoi Dennes, Wij hebben altijd al bezorgkosten hoor. We hebben onze bezorgvoertuigen helaas niet gratis gekregen dus die moeten ook weer terugverdient worden. Ook verzekeringen/brandstof/onderhoud/bestuurders kosten geld. Bovendien hoeft u dan de deur niet meer uit en bespaart u zo een aantal van de kosten, en het levert u gemak op. En doordat wij met thermoboxen werken is uw bestelling veel warmer dan als u het zelf op zou halen!

L. Spin
18 November 2022

Doordat alles in tas in warmhoudbox gedrukt is...middelmaat bakje satésaus open gesprongen waardoor minstens helft van de satésaus door tas zat. Tevens bij de berehap schijven ui die dikker waren dan damschijven en in zijn geheel nog rauw waren en niet te eten

Mvdw
17 November 2022
Anoniem
17 November 2022

Erg snel bezorgd en goed warm. Ruim assortiment aan vegetarische snacks! Lekkere patat kruiden en een gratis drankje. Top! Aanrader!

Gerrit
15 November 2022

Prima eten, bezorging mooi op tijd. Top!

Elisabeth
12 November 2022
Eskil Tester
12 November 2022

Heerlijk zoals altijd en ruim op tijd. De bezorgster was super vriendelijk en was blij dat ik even aangaf ziek te zijn dus afstand houden. En ze was cute :-)

Zuidema
12 November 2022
Maja cornelisse
11 November 2022

👍

Elisabeth
11 November 2022
Cees
8 November 2022

De kippenpoot is nieuw op het menu, buitengewoon perfect.... heerlijk....

EB
4 November 2022

Lekkere patat en snacks

Sander
4 November 2022

Eten goed warm!! volgende keer wel even een vorkje bij de frikandel speciaal.. Top en op tijd bezorgd door Rico!!

Antwort von Toms Cafetaria

Wij proberen om het milieu te ontlasten zo min mogelijk verpakkingsmateriaal te gebruiken. We denken dat de meeste mensen thuis zelf wel bestek hebben en geven daarom niet klakkeloos bestek, wat vaak ongebruikt de container ingekiepert wordt, mee.

Mvdw
3 November 2022
Martin
2 November 2022

Heerlijk eten en goede prijs. En top bezorging altijd op tijd

Anneke Koerts
31 Oktober 2022

Was weer heerlijk, de heerlijke broodjes hamburgers, friet, berenhap

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Benjamin
31 Oktober 2022

Nu Toms ongeveer de snackbar van Leeuwarden geworden is moet ik helaas constateren das bestellen en bezorgen niet meer is wat het moet zijn. 2 uur wachten op eten, niet goed gebakken producten en vergeten onderdelen van de bestelling. Volgende keer rij ik bij jullie langs.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bianca
29 Oktober 2022
Mvdw
28 Oktober 2022
Robert V.
28 Oktober 2022

Dik voor elkaar en heerlijk, alleen de kipschnitzel mogen ze een ander voor zoeken. Die was niet lekker, vonden wij. Ietwat rubberachtig, geen aanrader.

F
28 Oktober 2022

Helaas zo'n twee uur moeten wachten, wat uiteraard veel te lang is. Patat was echt slap en waardeloos.

Linze Riemersma
27 Oktober 2022
Bouma
25 Oktober 2022

Was niet klaar op afgesproken tijd en patat voor een gedeelte koud, jammer het was altijd prima

Tea Sieta Greidanus
21 Oktober 2022
Rafal
20 Oktober 2022

Just delicious

Mvdw
20 Oktober 2022
Daan van der Molen
20 Oktober 2022

Snacks waren prima, maar de kip wings waren niet lekker gekruid en het sausje wat daar bij zit is echt heel vies

Martin
19 Oktober 2022

Goed eten voor mooie prijs

W. Kruijf
16 Oktober 2022

Andere keren goed, deze keer slecht. De incomplete bestelling werd na 2 uur bezorgd.. patat was ongeveer de helft van wat er anders in de zak zit,alles was koud en slap..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rick
16 Oktober 2022

Heeerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Krista
15 Oktober 2022

Alles zat onder de pindasaus.

Jeroen
12 Oktober 2022
piet jager
11 Oktober 2022

ongehoord goed heerlijk eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maja cornelisse
10 Oktober 2022
Mars
10 Oktober 2022
Gabriële
9 Oktober 2022

Het eten is altijd heerlijk! De bezorging was zelfs nog eerder dan eerst werd aangegeven. Wat me op locatie soms opvalt is dat snacks vanaf de counter tot naar de frituur door vele verschillende handen gaat. Persoonlijk vind ik dit niet echt hygiënisch. Misschien zou dit op een andere manier kunnen? Verder is het top en ben ik blij dat jullie nu op het Cambuurplein zitten en wij bij jullie kunnen eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lucas
7 Oktober 2022

Burger was OK, frietjes niet zo.

coby
7 Oktober 2022
Anneke Koerts
6 Oktober 2022

Weer als vanouds, vorige keer wat minder nu weer uit de kunst. Heerlijk gegeten.

R van der Werf
5 Oktober 2022

Ze hebben ervan gesmuld. Lekkere patat, goed warm. Blijft de favoriet om te bestellen!

Sam
4 Oktober 2022

Supersnel bezorgd en heerlijke burger. Werd direct gebeld toen er iets op mijn bestelling niet helemaal duidelijk was, zo hoort service te zijn. Ga zo door!

Elisabeth
2 Oktober 2022
Sander
2 Oktober 2022

Prima eten en bezorging op tijd

R.Oost
1 Oktober 2022

kwaliteit en bezorging waren prima alleen de lange wachttijd was waardeloos had voor half 6 besteld en het kwam om kwart voor 7 de reden dat het erg druk was in de zaak daaroom duurde de online bestelling langer moet niet kunnen vind ik.

Antwort von Toms Cafetaria

Goedendag, U moet wel specifiek aangeven dat u een gratis blikje drinken u zou willen ontvangen en ook welke u wenst te ontvangen. Wij weten immers niet welk drankje de klant wil, dat is de reden dat u een keuze moet maken. Vriendelijke groet, Tom

Ronald
1 Oktober 2022

Tom's is altijd goedđŸ‘đŸ»

Maya
30 September 2022
Hans
30 September 2022

Als prima hoor, maar als je op je eigen website een gratis drankje bij een bestelling van minimaal € 15 beloofd... Kom je belofte dan na..

Hindrik
26 September 2022

Eten was goed, kwaliteitđŸ‘đŸŒ. Jammer van de 90+ minuten bezorgtijd. Hierover is trouwens nog wel netjes gebeld en de bezorger was ook vriendelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anneke Koerts
25 September 2022

Broodje hamburger had een ander broodje(wit en klef) was altijd heerlijk door z'n broodje, heel weinig pindasaus bij de berenhappen en de patat was slap en niet knapperig.(andere aardappelen?) Nog nooit gehad en we bestellen al jaren bij jullie.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Toms Cafetaria

Hallo Anneke, Helaas zijn de sesam broodjes soms moeilijk of niet leverbaar. Dat was nu ook het geval. Uit pure nood hebben we daarom een ander broodje moeten gebruiken. Met vriendelijke groet, Tom

Daria
25 September 2022

Heerlijk gegeten, iets langer gewacht dan verwacht, maar was zeker waard !

Lysbeth van der Vegt
24 September 2022
Mvdw
24 September 2022
Agnes
23 September 2022
Elisabeth
19 September 2022
Maja cornelisse
18 September 2022
Judith de vries
16 September 2022

Heerlijk gegeten!

Anneke Koerts
12 September 2022

Heerlijke patat, burgers geweldig. Heerlijk warm bij bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lekkere eter
11 September 2022

Alweer dik in orde, wel lastig om voor 2 pers. op ‘n bedrag van 15€ te komen, ivm bezorgen. En dan ook nog daarvoor 3 DRIE € te betalen. Denk dat wij voortaan elders gaan bestellen, ondanks dat kwaliteit en kwantiteit prima is

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lysbeth van der Vegt
11 September 2022

Wij hebben genoten van het heerlijke warme eten Super bedankt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maja cornelisse
11 September 2022

👍

Tjitze Vaartjes
10 September 2022

Al het eten heerlijk en goed warm en netjes afgeleverd

David
10 September 2022

Heerlijk gegeten!! Goede patat, lekere snack en de bezorging op het juiste moment.

Sprietsma
9 September 2022

Heppie met Tom in Leeuwarden

Elisabeth
9 September 2022
Mvdw
8 September 2022
Eva
8 September 2022

Kinderen willen niet meer anders! :) raspatat is topp

Elisabeth
6 September 2022
Jannie Scheffer
4 September 2022

Alles zoals altijd erg lekker. Alles klopt. Maar als je iedere keer aangeeft dat je extra ui wil , krijg je het niet. Dus waarom daar niks mee gedaan. Dat is jammer! Voor de rest , bezorging , eten is top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bart
2 September 2022

Eten was prima, maar duurde ruim twee uur voordat we het in huis hadden. Aardige bezorger, dat wel.

Mvdw
1 September 2022
Haaima Hylkema Peugeot Leeuwarden
1 September 2022

Het was weer super!!

Michele
31 August 2022
Monique Weda
29 August 2022

Het eten was prima en goed van smaak. Misschien is het een optie om vooraf aan te geven, hoe lang de verwachte wachttijd op dat moment is voor bezorgen en dat je niet pas na het bestellen ziet , dat het nog een dik uur duurt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elisabeth
29 August 2022
coby
27 August 2022

op tijd warm en we hebben heerlijk gegeten

N & A
27 August 2022

Keurig en snel bezorgd. Prima kwaliteit

Soldaat
26 August 2022
Arjen
26 August 2022

Wederom heerlijk gegeten, en bestelling was haast 30 minuten sneller dan aangegeven. Echt Top Tom!!

Robert
25 August 2022

Shoarmaplate, heerlijk en voldoende. Enige, de salade prima, alleen niet verfrissend, omdat het wat lauw was geworden vanwege het warme eten wat ih pakket zat. Maar verder een dikke aanrader en bezorging ook prima.

Douma
25 August 2022

Eten was super lekker ! Nog nooit zulke lekkere patat gegeten !! Bezorger was hartstikke vriendelijk. Eten zat in een warmhoudbox dus was nog hartstikke warm. Echt een dikke aanrader, het eten bij Tom !

Martha Rauwerda
24 August 2022
Wielenga
23 August 2022

Grote bestelling gedaan. Snel bezorgd en zeer lekker!

Chantel
20 August 2022

Lekker gegeten, snelle bezorging 👍

Bouma
20 August 2022

Goeie kwaliteit, snelle service, vriendelijk personeel

Richard
19 August 2022

Bestelling goed warm en flinke porties. Blij met de vegan kipcorn. Zou graag ook vegan burger opties zien de volgende keer dan bestellen we vaker.

Mvdw
18 August 2022

patat was oud en hard voor de rest goed

Jannie Scheffer
17 August 2022

Had 2 frikandellen speciaal besteld , maar kreeg 2 " kale " frikandellen. Verder alles erg goed zoals gewoonlijk!

saskia
16 August 2022

Jammer, maar het eten was niet erg warm, gewoon lauw. Helaas zijn we dat niet gewend van jullie, dus volgende keer beter.

Christiaan
16 August 2022

Bezorging altijd prima op tijd, Verbeterpuntje, gratis drankje weer niet geleverd zoals ik ook wel eens vaker melding van heb gemaakt. Ook puntje van kritiek is de mayonaise die bij de frikadel zat. Had alleen met curry en ui besteld i.v.m mosterd allergie wat dus is vrijwel mayonaise verwerkt zit. Deze dus helaas weg moeten gooien

Greetje de Vries-Visser
16 August 2022

De kroketten en berehap en de pindasaus waren lekker. De patat zat een nare smaak aan

Pieter
15 August 2022

Het was lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

BZ
15 August 2022

Het eten is hier altijd super! De wachttijden zijn wel lang. Nu ook weer bijna 2 uur gewacht. Toch weegt de kwaliteit van het eten daar tegen op en blijven we hier bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ineke Top
14 August 2022

Wellicht handig om 2 tijdstippen te vermelden, onze bestelling kwam 20 minuten later dan aangegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J
14 August 2022

Porties patat zijn dit keer gehalveerd, order werd incompleet geleverd. Nalevering duurde nog 30 minuten ( 2 minuten rijden vanaf hier ), waardoor een deel van de order inmiddels koud was. Tom heeft het te druk, en te weinig personeel waardoor de kwaliteit en service achteruit gaan.

R
13 August 2022
Mvdw
11 August 2022

goed en lekker product

A.A Scheepvaart
7 August 2022
Hindrik
6 August 2022

Gewoon superđŸ‘đŸŒ

Ina
6 August 2022

Vegaburger en patat. Topproducten en perfect bereid. Een uurtje wachten tot je bestelling thuis is geleverd. Geen probleem. Aardige, klantvriendelijke mensen daar bij Tom

Soldaat
5 August 2022

Een geweldige cafetaria ,voor ons de beste en we hebben al een aantal gehad

.
5 August 2022
Sylvia
3 August 2022

Bestellen hier vaker , alleen deze keer was de patat echt niet lekker helaas, maar de milkshake was top!

Jm
3 August 2022

1.30 uur vantevoren besteld, en nog wordt het een half uur later bezorgd dan gevraagd. Tom' s burgers waren letterlijk in de verpakking gegooid, en zaten vol met een overdosis pepers welke er normaal niet op zitten. Wie dat op zijn geweten heeft kan beter ander werk zoeken, want zo zijn we het niet gewend!

Antwort von Toms Cafetaria

Hallo Jeroen, Normaal gesproken is dinsdag niet zo'n hele drukke dag, dus dat is dan een ideale dag om een nieuwe medewerker in te werken want dat gaat ook gewoon door. Echter was het afgelopen dinsdag helemaal een gekkenboel, het leek wel een vrijdag! Hierdoor hebben we helaas de bezorgtijden niet allemaal kunnen waarmaken. Wij blijven ons op de nieuwe locatie maar verbazen over de drukte en hier valt dus ook eerst lastig op te anticiperen. Bovendien was het ook lastig om de nieuweling helemaal goed in de gaten te houden zoals gebleken is. Als je gewoon rechtstreeks contact met ons op hadden genomen hadden we het nog kunnen corrigeren/compenseren... Stel je voor dat de nieuwe medewerker dit leest, wat moet zij dan wel niet denken van onze klanten?

Aavan der Galien
2 August 2022

Was weer heerlijk. Top

M. Bonnema
2 August 2022
Jannie
1 August 2022

Naast altijd heerlijk eten ,nu ook een prachtige locatie..TOP

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elisabeth
31 Juli 2022
hanna mulch
30 Juli 2022

eten erg goed en vriendelijke bezorging

Mvdw
29 Juli 2022
Scheffer
28 Juli 2022

Patat was lauw. Normaal gesproken altijd goed heet

Tetty Reitsma
28 Juli 2022
Johan van der Schaaf
27 Juli 2022
Gerrit
27 Juli 2022
Bouma
27 Juli 2022

Snel geleverd en goeie service 👍

Betty
24 Juli 2022

Lekkere patat, pindasaus lekker pittig en snelle bezorging .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
24 Juli 2022
T. H.
24 Juli 2022

Eten was lekker. Helaas duurde de bezorging erg lang: 1u en 40m moeten wachten. 40min langer dan werd aangegeven. Bleek er nog een snackje te missen. Daar vervolgens ook weer 30min op gewacht. Ik snap dat het soms wat langer kan duren maar dit was wel extreem. En extra vervelend als je 's avonds nog plannen hebt waardoor je te laat komt.

Rinse Kuipers
23 Juli 2022

Voor die prijs hadden we iets meer verwacht.

Bobby
23 Juli 2022

Beste van Leeuwarden

Jessica
21 Juli 2022

Altijd goed!

Sjoerd
20 Juli 2022

Het eten is van goede kwaliteit en nog heel warm als het bezorgd word. Heel druk rond etenstijd, de verwachte bezorgtijd wordt netjes vermeld in de mailbox.

Robert
19 Juli 2022

Zoals altijd was het weer heerlijk!

Tetty Reitsma
16 Juli 2022

Anderhalf uur moeten wachten op de bestelling. Werd pas bezorgd nadat ik gebeld had. Kwaliteit is prima.

Hessels
15 Juli 2022
Anoniem
15 Juli 2022

Het eten was heerlijk en lekker warm. Alleen moesten we erg lang wachten tot het bezorgd werd.

Tim
15 Juli 2022

Ze zitten nu wat dichterbij. Maar helaas duren de bestelling over het algemeen te lang. 17:45 besteld en uiteindelijk bezorgd op 19:20. Jammer want ze kunnen verder prima snacks leveren etc. Kipsaté was heerlijk en de patat lekker knapperig.

F. De jong
13 Juli 2022
Marijke
12 Juli 2022

We hadden op tijd besteld en werd keurig rond afgesproken tijd bezorgd. Eten zelf was echt heerlijk. En warm! Dikke aanrader.

Liezenga
11 Juli 2022

Voor twee oudere mensen is het misschien een goed idee om de frisdrank te laten vervallen of de bezorgkosten te vervallen. Voor de rest uitstekende kwaliteit voor al de friet krijg een dikke 10. Het was uitstekend warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anneke Koerts
11 Juli 2022
Gerrit
8 Juli 2022

Vandaag voor de eerste keer besteld bij Toms was zeer goed ,we hebben verschillende cafeteria geprobeerd maar we komen zeker bij jullie terug ,hopen wel dat jullie ook in Adlan gaan bezorgen

Ankie kooistra
6 Juli 2022
saskia
5 Juli 2022

Het was weer lekker en wat is die pindasaus geweldig!

Gerrit
5 Juli 2022
Swart
3 Juli 2022

Wij zijn normaalgesproken erg tevreden over Tom’s. Vooral de pindasaus valt altijd erg in de smaak. Echter zat de laatste keer een broodje onder de schimmel :-(

Leen Schikker
3 Juli 2022

Het eten was voortreffelijk en zo ook de bezorging.... Ga zo door...

Jeroen
2 Juli 2022

Supersnel bezorgd, en het eten was perfect!

Anneke Koerts
2 Juli 2022

2 en een half uur gewacht, zouden er aan werken

Antwort von Toms Cafetaria

Hallo Anneke, Helaas was gisteren zo'n moment wat ze dan "a perfect storm" noemen..... We misten een bezorger + bijna alle bestellingen kwamen in hetzelfde tijdvak binnen + de hele stad is een bouwput waardoor bepaalde plekken niet, tot moeilijk bereikbaar zijn. Op andere plekken is het daardoor veel drukker waardoor de bezorging vertraagd wordt. En eerlijk gezegd zijn wij op de nieuwe locatie nog niet zo geroutineerd als op de oude locatie waar we bijna 25 jaar zaten. Wij proberen normaal gesproken altijd de wachttijden zo kort mogelijk te houden maar dat is gisteren dus helaas niet gelukt, waarvoor nogmaals onze excuses.

Elisabeth
1 Juli 2022
van Gelder
1 Juli 2022

Één product niet geleverd, snel nageleefd.

Coby Zijlstra
1 Juli 2022

Heerlijk gegeten!

Sprietsma
26 Juni 2022

I ♡ Tom en Aaf

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willem Dijkstra
20 Juni 2022

Prima kwaliteit, en keurig bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Laila Boekhoudt
20 Juni 2022

Restaurant heeft een actie, als je op hun site besteld krijg je gratis drinken, niks ontvangen helaas! Verder smaakte het wel

Niek
16 Juni 2022
Agnes
16 Juni 2022

Deze keer was de kwaliteit niet zo denderend Zowel de patat als de snacks waren gewoon wat taai ofzo. Ben ik niet gewend van jullie normaal is t altijd prima! Hopelijk blijft t bij deze keer.

Jannie Scheffer
16 Juni 2022

Patat was helaas lauw. Verder alles weer heerlijk!

Lieuwe
13 Juni 2022

Patat mag wel beter worden doorgebakken. Voor de rest was het ok. En het was zelfs 15min eerder bezorgt. Altijd goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

saskia
11 Juni 2022

Was geweldig lekker, goed warm, keurig verzorgd

Lisa
11 Juni 2022

Bedankt voor het lekkere eten (en de lekkere burger, Jesse)! Was helemaal top!

Elisabeth
6 Juni 2022
Dre
6 Juni 2022

Op tijd komen is voor Tom toch nog steeds een probleem. 18.30 uur besteld en ik kon kiezen dat het om 19.00 uur bezorgd moest worden. Daarna een bevestigingsmail van Tom dat het toch 19.35 zou worden. Uiteindelijk 20.00 uur eigenlijk ons eten. Dit is bij Tom helaas 9 van de 10 keer het geval. Als het druk is snap ik dat je wat langer moet wachten maar pas dan in ieder geval de te kiezen tijd op je website aan dan kan ik er eventueel voor kiezen om bij een ander te bestellen die wel op tijd kan leveren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Toms Cafetaria

Hoi Andre, Tja helaas is het nog steeds lastig om aan (genoeg) medewerkers te komen, hierdoor zijn wij vaak niet zo snel en flexibel als we zouden willen zijn. We zijn al blij als we in elk geval een paar keer per week met het team staan dat ingeroosterd staat. Wat betreft deze bestelling: als je op zondag en dan ook nog eens op 2e Pinksterdag (een dag dat heel veel bedrijven gesloten zijn!) om 18:30 uur een bestelling plaatst kun je verwachten dat je achteraan in de rij aan moet sluiten. Onze winkel was ook veel drukker doordat veel winkels dicht waren. En het is nog steeds “Wie het eerst komt
” Je bestelling anderhalf uur na het besteltijdstip geleverd krijgen, op een van de drukste dagen van het jaar voor ons, is echt niet slecht hoor. Ik begrijp dat wachten niet leuk is, maar dat is nou eenmaal onvermijdelijk. De te kiezen tijd op de website is een vooraf ingestelde marge, zodat wij onder normale omstandigheden genoeg tijd hebben om bestellingen binnen dat tijdslot te bereiden en te bezorgen. Deze kunnen we niet zomaar (softwarematig) veranderen vandaar dat dat handmatig gaat. Bovendien is dat een wenstijd, als het ons binnen die tijd lukt is dat mooi maar helaas kunnen we dat niet altijd halen, zoals met explosieve drukte bijvoorbeeld. Als je ervoor kiest om “9 van de 10 keer lang te moet wachten” zegt dat wel iets over onze kwaliteit denk ik. Kwaliteit staat hoog bij ons in het vaandel namelijk en die kwaliteit mag nooit ten koste van snelheid gaan! Er zijn helaas ook factoren waar wij absoluut geen invloed op uit kunnen oefenen; openstaande bruggen, een wandelend bos, en vele andere dingen waar wij gek van worden. Of zoals op deze dag een medewerker die onwel werd. Dat doet ook wat met een team. Want ook wij vinden het ook absoluut niet leuk dat de wachttijd oploopt, we staan daar met zijn allen een uur of vijf keihard te knallen om de bestellingen zo snel mogelijk te kunnen leveren. Ik hoop dat je zo een beetje begrip voor ons hebt gekregen en dat een oplossing soms heel simpel lijkt maar in de praktijk toch lastig te voorkomen of op te lossen is.

Eddie
5 Juni 2022

Meer dan 1,5 uur moeten wachten. Eten was prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
5 Juni 2022

Altijd super lekker eten! Patat is altijd goed en de snacks zijn ook top!

Agnes
4 Juni 2022
John
2 Juni 2022
Sylvia
1 Juni 2022

Snel geleverd en heerlijk gegeten !

I.Willemsen
31 Mai 2022

Bestellen gemakkelijk, snel en veilig. Goed op de hoogte gehouden per mail, snelle bezorging. Eten was prima, patat een beetje lauw maar wel goed gebakken en niet klef. Snacks dikke prima

Fijtje Simons
30 Mai 2022
haaima hylkema
30 Mai 2022
E.M.
29 Mai 2022

Was zoals altijd weer verrukkelijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Baukje
28 Mai 2022

Vlot,lekker en warm

Mevr.N.
27 Mai 2022

Dit keer was alles geweldig, ik werd zelfs gebeld of ik het eten eerder wilde hebben. Zo veel beter dan ik eerder heb meegemaakt. Het eten was warm en lekker, de bezorger vriendelijk. Zoals het nu ging is Toms Cafetaria een aanrader.

Plantinga
26 Mai 2022

Weer koud jammer

Andre
21 Mai 2022

Drukte schijnt fataal voor bezorging te zijn. 17:45 Besteld, bezorgt om 19:38. En gratis blikje ontbrak ook. Eten was verder prima. Bezorger melde wel dat het rond etenstijd altijd erg druk is...Duhh. Als het bekend is, doe er dan iets mee maar laat niet bijna 2 uur wachten !!!!

Gerrit
19 Mai 2022

Zoals altijd, prima!

van der Galiën
17 Mai 2022

Heb heerlijk gegeten.en de bezorgster was zeer vriendelijk.gewoon top

Marc
16 Mai 2022

Keurig op tijd bezorgd in een nieuwbouw-straat met hindernissen. Alles nog warm en van prima kwaliteit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

P. de Vries
16 Mai 2022

Heerlijk eten. Voor ons was de pindasaus te scherp. Maar wel lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fam
15 Mai 2022

Mooi op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger. Alles was goed warm en goed van smaak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Betty
13 Mai 2022

Lekkere patat en snacks. Bezorging op afgesproken tijd.

Jan Broek
13 Mai 2022
Roosjen
10 Mai 2022

Ik bestelde om 17.41 via internet met de keuzemogelijkheid hoe laat het bezorgt kon worden. Zo snel mogelijk, of 18.15, ik maak de keuze..., zo snel mogelijk, ik krijg via de mail een bericht dat het eten om 18.40 bezorgd word. Ik belde naar de snackbar maar die stonden mij niet zo netjes te woord omdat ze het druk hadden, druk of niet, ik wilde weten hoe het kon dat mijn eten zo laat bezorgd werd, het was druk en ik had het er maar mee te doen. Het eten was er 18.45 maar waarschijnlijk omdat het zo druk was waren ze de sausen ook vergeten, hoe moeilijk kan het wezen. Het eten was goed De bezorging was goed De klant te woord staan was knudde De bestelling was niet compleet Jammer, want mijn ervaringen waren altijd goed, ik hoop dat de eigenaar dit leest en wat doet met dit bericht, want aan de telefoon werd niet geluisterd dus deze fout blijft bestaan in het systeem.

Sonja en Sieb
8 Mai 2022

Aantal malen eten bestelt en was altijd keurig op tijd of iets eerder zoals aangegeven. Kwaliteit van het eten is goed en de bezorging is niet minder. Eten is goed heet als het bij je is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Raymond V
7 Mai 2022

Helaas ging de bestelling niet goed. Bestel je een hamburger met een gekookte ei en speciaal saus en wat krijg je een plakje kaas en heel veel saus.

Lysbeth van der Vegt
7 Mai 2022

Zeer goed We hebben genoten