Beoordelingen van Toms Cafetaria Leeuwarden

Recente recensies

5.0
Rinsma
gisteren
Patricia Oosterweghel
3 december 2022

Voor de aangegeven tijd geleverd, keurig in een warmhoudbox. Top.

Stephanie
2 december 2022
H Feiken
1 december 2022

Keurig op tijd klaar en warm en goede kwaliteit

Gerrit
1 december 2022

Heerlijk gegeten, bezorging precies op de gevraagde tijd. Top!

Johan van der Schaaf
1 december 2022
Elisabeth
30 november 2022
Febe
28 november 2022

Echt ontzettend teleurgesteld helaas. Een half uur na aangeven tijd was onze bestelling er nog niet. We hebben gebeld met de cafetaria die ons vertelde dat zij onze bestelling “even” doorgeschoven hadden vanwege drukte. Zo werd gezegd aan de telefoon. De aangegeven tijd die wij konden kiezen op de site bleek al “vol” te zijn. Zet die tijden dan uit denk ik dan. Wij als klant wisten niks van dat het later kwam en dat was heel vervelend. Een wel gemeend excuses kwam er dan ook moeilijk uit en er was niks van enige compensatie. Uiteindelijk hebben wij driekwartier later dan aangeven tijd ons eten gekregen, maar zijn ontzettend teleurgesteld. Dit ook omdat we dit niet gewend zijn van Toms Cafetaria

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elisabeth
27 november 2022
Tjitze Vaartjes
26 november 2022

Keurig en snel en goede kwaliteit

saskia
24 november 2022

Het was heerlijk!

Cees
24 november 2022

Zoals altijd weer geweldig...

Mvdw
24 november 2022
Bouma
22 november 2022
Sanne
21 november 2022

Het duurde bijna 2 uren voor 3 frikadellen en 3 personen patat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Greta
19 november 2022

Het was weer heerlijk ... Alleen vinden wij de pindasaus te pittig

Hettema
19 november 2022

Anderhalf uur wachten op de bezorging.

Reactie van Toms Cafetaria

Vrijdag, absoluut de drukste dag van de week, om 18:05 uur (aka "etenstijd") bestellen en dan binnen anderhalf uur al kunnen eten is echt niet zo raar hoor.

Dennes
18 november 2022

Vind jammer dat er nu bezorg kosten wordt gerekend verder alles wel goed 👍

Reactie van Toms Cafetaria

Hoi Dennes, Wij hebben altijd al bezorgkosten hoor. We hebben onze bezorgvoertuigen helaas niet gratis gekregen dus die moeten ook weer terugverdient worden. Ook verzekeringen/brandstof/onderhoud/bestuurders kosten geld. Bovendien hoeft u dan de deur niet meer uit en bespaart u zo een aantal van de kosten, en het levert u gemak op. En doordat wij met thermoboxen werken is uw bestelling veel warmer dan als u het zelf op zou halen!

L. Spin
18 november 2022

Doordat alles in tas in warmhoudbox gedrukt is...middelmaat bakje satésaus open gesprongen waardoor minstens helft van de satésaus door tas zat. Tevens bij de berehap schijven ui die dikker waren dan damschijven en in zijn geheel nog rauw waren en niet te eten

Mvdw
17 november 2022
Anoniem
17 november 2022

Erg snel bezorgd en goed warm. Ruim assortiment aan vegetarische snacks! Lekkere patat kruiden en een gratis drankje. Top! Aanrader!

Gerrit
15 november 2022

Prima eten, bezorging mooi op tijd. Top!

Elisabeth
12 november 2022
Eskil Tester
12 november 2022

Heerlijk zoals altijd en ruim op tijd. De bezorgster was super vriendelijk en was blij dat ik even aangaf ziek te zijn dus afstand houden. En ze was cute :-)

Zuidema
12 november 2022
Maja cornelisse
11 november 2022

👍

Elisabeth
11 november 2022
Cees
8 november 2022

De kippenpoot is nieuw op het menu, buitengewoon perfect.... heerlijk....

EB
4 november 2022

Lekkere patat en snacks

Sander
4 november 2022

Eten goed warm!! volgende keer wel even een vorkje bij de frikandel speciaal.. Top en op tijd bezorgd door Rico!!

Reactie van Toms Cafetaria

Wij proberen om het milieu te ontlasten zo min mogelijk verpakkingsmateriaal te gebruiken. We denken dat de meeste mensen thuis zelf wel bestek hebben en geven daarom niet klakkeloos bestek, wat vaak ongebruikt de container ingekiepert wordt, mee.

Mvdw
3 november 2022
Martin
2 november 2022

Heerlijk eten en goede prijs. En top bezorging altijd op tijd

Anneke Koerts
31 oktober 2022

Was weer heerlijk, de heerlijke broodjes hamburgers, friet, berenhap

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Benjamin
31 oktober 2022

Nu Toms ongeveer de snackbar van Leeuwarden geworden is moet ik helaas constateren das bestellen en bezorgen niet meer is wat het moet zijn. 2 uur wachten op eten, niet goed gebakken producten en vergeten onderdelen van de bestelling. Volgende keer rij ik bij jullie langs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca
29 oktober 2022
Mvdw
28 oktober 2022
Robert V.
28 oktober 2022

Dik voor elkaar en heerlijk, alleen de kipschnitzel mogen ze een ander voor zoeken. Die was niet lekker, vonden wij. Ietwat rubberachtig, geen aanrader.

F
28 oktober 2022

Helaas zo'n twee uur moeten wachten, wat uiteraard veel te lang is. Patat was echt slap en waardeloos.

Linze Riemersma
27 oktober 2022
Bouma
25 oktober 2022

Was niet klaar op afgesproken tijd en patat voor een gedeelte koud, jammer het was altijd prima

Tea Sieta Greidanus
21 oktober 2022
Rafal
20 oktober 2022

Just delicious

Mvdw
20 oktober 2022
Daan van der Molen
20 oktober 2022

Snacks waren prima, maar de kip wings waren niet lekker gekruid en het sausje wat daar bij zit is echt heel vies

Martin
19 oktober 2022

Goed eten voor mooie prijs

W. Kruijf
16 oktober 2022

Andere keren goed, deze keer slecht. De incomplete bestelling werd na 2 uur bezorgd.. patat was ongeveer de helft van wat er anders in de zak zit,alles was koud en slap..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rick
16 oktober 2022

Heeerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Krista
15 oktober 2022

Alles zat onder de pindasaus.

Jeroen
12 oktober 2022
piet jager
11 oktober 2022

ongehoord goed heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maja cornelisse
10 oktober 2022
Mars
10 oktober 2022
Gabriële
9 oktober 2022

Het eten is altijd heerlijk! De bezorging was zelfs nog eerder dan eerst werd aangegeven. Wat me op locatie soms opvalt is dat snacks vanaf de counter tot naar de frituur door vele verschillende handen gaat. Persoonlijk vind ik dit niet echt hygiënisch. Misschien zou dit op een andere manier kunnen? Verder is het top en ben ik blij dat jullie nu op het Cambuurplein zitten en wij bij jullie kunnen eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lucas
7 oktober 2022

Burger was OK, frietjes niet zo.

coby
7 oktober 2022
Anneke Koerts
6 oktober 2022

Weer als vanouds, vorige keer wat minder nu weer uit de kunst. Heerlijk gegeten.

R van der Werf
5 oktober 2022

Ze hebben ervan gesmuld. Lekkere patat, goed warm. Blijft de favoriet om te bestellen!

Sam
4 oktober 2022

Supersnel bezorgd en heerlijke burger. Werd direct gebeld toen er iets op mijn bestelling niet helemaal duidelijk was, zo hoort service te zijn. Ga zo door!

Elisabeth
2 oktober 2022
Sander
2 oktober 2022

Prima eten en bezorging op tijd

R.Oost
1 oktober 2022

kwaliteit en bezorging waren prima alleen de lange wachttijd was waardeloos had voor half 6 besteld en het kwam om kwart voor 7 de reden dat het erg druk was in de zaak daaroom duurde de online bestelling langer moet niet kunnen vind ik.

Reactie van Toms Cafetaria

Goedendag, U moet wel specifiek aangeven dat u een gratis blikje drinken u zou willen ontvangen en ook welke u wenst te ontvangen. Wij weten immers niet welk drankje de klant wil, dat is de reden dat u een keuze moet maken. Vriendelijke groet, Tom

Ronald
1 oktober 2022

Tom's is altijd goed👍🏻

Maya
30 september 2022
Hans
30 september 2022

Als prima hoor, maar als je op je eigen website een gratis drankje bij een bestelling van minimaal € 15 beloofd... Kom je belofte dan na..

Hindrik
26 september 2022

Eten was goed, kwaliteit👍🏼. Jammer van de 90+ minuten bezorgtijd. Hierover is trouwens nog wel netjes gebeld en de bezorger was ook vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke Koerts
25 september 2022

Broodje hamburger had een ander broodje(wit en klef) was altijd heerlijk door z'n broodje, heel weinig pindasaus bij de berenhappen en de patat was slap en niet knapperig.(andere aardappelen?) Nog nooit gehad en we bestellen al jaren bij jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Toms Cafetaria

Hallo Anneke, Helaas zijn de sesam broodjes soms moeilijk of niet leverbaar. Dat was nu ook het geval. Uit pure nood hebben we daarom een ander broodje moeten gebruiken. Met vriendelijke groet, Tom

Daria
25 september 2022

Heerlijk gegeten, iets langer gewacht dan verwacht, maar was zeker waard !

Lysbeth van der Vegt
24 september 2022
Mvdw
24 september 2022
Agnes
23 september 2022
Elisabeth
19 september 2022
Maja cornelisse
18 september 2022
Judith de vries
16 september 2022

Heerlijk gegeten!

Anneke Koerts
12 september 2022

Heerlijke patat, burgers geweldig. Heerlijk warm bij bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lekkere eter
11 september 2022

Alweer dik in orde, wel lastig om voor 2 pers. op ‘n bedrag van 15€ te komen, ivm bezorgen. En dan ook nog daarvoor 3 DRIE € te betalen. Denk dat wij voortaan elders gaan bestellen, ondanks dat kwaliteit en kwantiteit prima is

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lysbeth van der Vegt
11 september 2022

Wij hebben genoten van het heerlijke warme eten Super bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maja cornelisse
11 september 2022

👍

Tjitze Vaartjes
10 september 2022

Al het eten heerlijk en goed warm en netjes afgeleverd

David
10 september 2022

Heerlijk gegeten!! Goede patat, lekere snack en de bezorging op het juiste moment.

Sprietsma
9 september 2022

Heppie met Tom in Leeuwarden

Elisabeth
9 september 2022
Mvdw
8 september 2022
Eva
8 september 2022

Kinderen willen niet meer anders! :) raspatat is topp

Elisabeth
6 september 2022
Jannie Scheffer
4 september 2022

Alles zoals altijd erg lekker. Alles klopt. Maar als je iedere keer aangeeft dat je extra ui wil , krijg je het niet. Dus waarom daar niks mee gedaan. Dat is jammer! Voor de rest , bezorging , eten is top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
2 september 2022

Eten was prima, maar duurde ruim twee uur voordat we het in huis hadden. Aardige bezorger, dat wel.

Mvdw
1 september 2022
Haaima Hylkema Peugeot Leeuwarden
1 september 2022

Het was weer super!!

Michele
31 augustus 2022
Monique Weda
29 augustus 2022

Het eten was prima en goed van smaak. Misschien is het een optie om vooraf aan te geven, hoe lang de verwachte wachttijd op dat moment is voor bezorgen en dat je niet pas na het bestellen ziet , dat het nog een dik uur duurt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elisabeth
29 augustus 2022
coby
27 augustus 2022

op tijd warm en we hebben heerlijk gegeten

N & A
27 augustus 2022

Keurig en snel bezorgd. Prima kwaliteit

Soldaat
26 augustus 2022
Arjen
26 augustus 2022

Wederom heerlijk gegeten, en bestelling was haast 30 minuten sneller dan aangegeven. Echt Top Tom!!

Robert
25 augustus 2022

Shoarmaplate, heerlijk en voldoende. Enige, de salade prima, alleen niet verfrissend, omdat het wat lauw was geworden vanwege het warme eten wat ih pakket zat. Maar verder een dikke aanrader en bezorging ook prima.

Douma
25 augustus 2022

Eten was super lekker ! Nog nooit zulke lekkere patat gegeten !! Bezorger was hartstikke vriendelijk. Eten zat in een warmhoudbox dus was nog hartstikke warm. Echt een dikke aanrader, het eten bij Tom !

Martha Rauwerda
24 augustus 2022
Wielenga
23 augustus 2022

Grote bestelling gedaan. Snel bezorgd en zeer lekker!

Chantel
20 augustus 2022

Lekker gegeten, snelle bezorging 👍

Bouma
20 augustus 2022

Goeie kwaliteit, snelle service, vriendelijk personeel

Richard
19 augustus 2022

Bestelling goed warm en flinke porties. Blij met de vegan kipcorn. Zou graag ook vegan burger opties zien de volgende keer dan bestellen we vaker.

Mvdw
18 augustus 2022

patat was oud en hard voor de rest goed

Jannie Scheffer
17 augustus 2022

Had 2 frikandellen speciaal besteld , maar kreeg 2 " kale " frikandellen. Verder alles erg goed zoals gewoonlijk!

saskia
16 augustus 2022

Jammer, maar het eten was niet erg warm, gewoon lauw. Helaas zijn we dat niet gewend van jullie, dus volgende keer beter.

Christiaan
16 augustus 2022

Bezorging altijd prima op tijd, Verbeterpuntje, gratis drankje weer niet geleverd zoals ik ook wel eens vaker melding van heb gemaakt. Ook puntje van kritiek is de mayonaise die bij de frikadel zat. Had alleen met curry en ui besteld i.v.m mosterd allergie wat dus is vrijwel mayonaise verwerkt zit. Deze dus helaas weg moeten gooien

Greetje de Vries-Visser
16 augustus 2022

De kroketten en berehap en de pindasaus waren lekker. De patat zat een nare smaak aan

Pieter
15 augustus 2022

Het was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

BZ
15 augustus 2022

Het eten is hier altijd super! De wachttijden zijn wel lang. Nu ook weer bijna 2 uur gewacht. Toch weegt de kwaliteit van het eten daar tegen op en blijven we hier bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke Top
14 augustus 2022

Wellicht handig om 2 tijdstippen te vermelden, onze bestelling kwam 20 minuten later dan aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
14 augustus 2022

Porties patat zijn dit keer gehalveerd, order werd incompleet geleverd. Nalevering duurde nog 30 minuten ( 2 minuten rijden vanaf hier ), waardoor een deel van de order inmiddels koud was. Tom heeft het te druk, en te weinig personeel waardoor de kwaliteit en service achteruit gaan.

R
13 augustus 2022
Mvdw
11 augustus 2022

goed en lekker product

A.A Scheepvaart
7 augustus 2022
Hindrik
6 augustus 2022

Gewoon super👍🏼

Ina
6 augustus 2022

Vegaburger en patat. Topproducten en perfect bereid. Een uurtje wachten tot je bestelling thuis is geleverd. Geen probleem. Aardige, klantvriendelijke mensen daar bij Tom

Soldaat
5 augustus 2022

Een geweldige cafetaria ,voor ons de beste en we hebben al een aantal gehad

.
5 augustus 2022
Sylvia
3 augustus 2022

Bestellen hier vaker , alleen deze keer was de patat echt niet lekker helaas, maar de milkshake was top!

Jm
3 augustus 2022

1.30 uur vantevoren besteld, en nog wordt het een half uur later bezorgd dan gevraagd. Tom' s burgers waren letterlijk in de verpakking gegooid, en zaten vol met een overdosis pepers welke er normaal niet op zitten. Wie dat op zijn geweten heeft kan beter ander werk zoeken, want zo zijn we het niet gewend!

Reactie van Toms Cafetaria

Hallo Jeroen, Normaal gesproken is dinsdag niet zo'n hele drukke dag, dus dat is dan een ideale dag om een nieuwe medewerker in te werken want dat gaat ook gewoon door. Echter was het afgelopen dinsdag helemaal een gekkenboel, het leek wel een vrijdag! Hierdoor hebben we helaas de bezorgtijden niet allemaal kunnen waarmaken. Wij blijven ons op de nieuwe locatie maar verbazen over de drukte en hier valt dus ook eerst lastig op te anticiperen. Bovendien was het ook lastig om de nieuweling helemaal goed in de gaten te houden zoals gebleken is. Als je gewoon rechtstreeks contact met ons op hadden genomen hadden we het nog kunnen corrigeren/compenseren... Stel je voor dat de nieuwe medewerker dit leest, wat moet zij dan wel niet denken van onze klanten?

Aavan der Galien
2 augustus 2022

Was weer heerlijk. Top

M. Bonnema
2 augustus 2022
Jannie
1 augustus 2022

Naast altijd heerlijk eten ,nu ook een prachtige locatie..TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elisabeth
31 juli 2022
hanna mulch
30 juli 2022

eten erg goed en vriendelijke bezorging

Mvdw
29 juli 2022
Scheffer
28 juli 2022

Patat was lauw. Normaal gesproken altijd goed heet

Tetty Reitsma
28 juli 2022
Johan van der Schaaf
27 juli 2022
Gerrit
27 juli 2022
Bouma
27 juli 2022

Snel geleverd en goeie service 👍

Betty
24 juli 2022

Lekkere patat, pindasaus lekker pittig en snelle bezorging .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
24 juli 2022
T. H.
24 juli 2022

Eten was lekker. Helaas duurde de bezorging erg lang: 1u en 40m moeten wachten. 40min langer dan werd aangegeven. Bleek er nog een snackje te missen. Daar vervolgens ook weer 30min op gewacht. Ik snap dat het soms wat langer kan duren maar dit was wel extreem. En extra vervelend als je 's avonds nog plannen hebt waardoor je te laat komt.

Rinse Kuipers
23 juli 2022

Voor die prijs hadden we iets meer verwacht.

Bobby
23 juli 2022

Beste van Leeuwarden

Jessica
21 juli 2022

Altijd goed!

Sjoerd
20 juli 2022

Het eten is van goede kwaliteit en nog heel warm als het bezorgd word. Heel druk rond etenstijd, de verwachte bezorgtijd wordt netjes vermeld in de mailbox.

Robert
19 juli 2022

Zoals altijd was het weer heerlijk!

Tetty Reitsma
16 juli 2022

Anderhalf uur moeten wachten op de bestelling. Werd pas bezorgd nadat ik gebeld had. Kwaliteit is prima.

Hessels
15 juli 2022
Anoniem
15 juli 2022

Het eten was heerlijk en lekker warm. Alleen moesten we erg lang wachten tot het bezorgd werd.

Tim
15 juli 2022

Ze zitten nu wat dichterbij. Maar helaas duren de bestelling over het algemeen te lang. 17:45 besteld en uiteindelijk bezorgd op 19:20. Jammer want ze kunnen verder prima snacks leveren etc. Kipsaté was heerlijk en de patat lekker knapperig.

F. De jong
13 juli 2022
Marijke
12 juli 2022

We hadden op tijd besteld en werd keurig rond afgesproken tijd bezorgd. Eten zelf was echt heerlijk. En warm! Dikke aanrader.

Liezenga
11 juli 2022

Voor twee oudere mensen is het misschien een goed idee om de frisdrank te laten vervallen of de bezorgkosten te vervallen. Voor de rest uitstekende kwaliteit voor al de friet krijg een dikke 10. Het was uitstekend warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke Koerts
11 juli 2022
Gerrit
8 juli 2022

Vandaag voor de eerste keer besteld bij Toms was zeer goed ,we hebben verschillende cafeteria geprobeerd maar we komen zeker bij jullie terug ,hopen wel dat jullie ook in Adlan gaan bezorgen

Ankie kooistra
6 juli 2022
saskia
5 juli 2022

Het was weer lekker en wat is die pindasaus geweldig!

Gerrit
5 juli 2022
Swart
3 juli 2022

Wij zijn normaalgesproken erg tevreden over Tom’s. Vooral de pindasaus valt altijd erg in de smaak. Echter zat de laatste keer een broodje onder de schimmel :-(

Leen Schikker
3 juli 2022

Het eten was voortreffelijk en zo ook de bezorging.... Ga zo door...

Jeroen
2 juli 2022

Supersnel bezorgd, en het eten was perfect!

Anneke Koerts
2 juli 2022

2 en een half uur gewacht, zouden er aan werken

Reactie van Toms Cafetaria

Hallo Anneke, Helaas was gisteren zo'n moment wat ze dan "a perfect storm" noemen..... We misten een bezorger + bijna alle bestellingen kwamen in hetzelfde tijdvak binnen + de hele stad is een bouwput waardoor bepaalde plekken niet, tot moeilijk bereikbaar zijn. Op andere plekken is het daardoor veel drukker waardoor de bezorging vertraagd wordt. En eerlijk gezegd zijn wij op de nieuwe locatie nog niet zo geroutineerd als op de oude locatie waar we bijna 25 jaar zaten. Wij proberen normaal gesproken altijd de wachttijden zo kort mogelijk te houden maar dat is gisteren dus helaas niet gelukt, waarvoor nogmaals onze excuses.

Elisabeth
1 juli 2022
van Gelder
1 juli 2022

Één product niet geleverd, snel nageleefd.

Coby Zijlstra
1 juli 2022

Heerlijk gegeten!

Sprietsma
26 juni 2022

I ♡ Tom en Aaf

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Dijkstra
20 juni 2022

Prima kwaliteit, en keurig bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laila Boekhoudt
20 juni 2022

Restaurant heeft een actie, als je op hun site besteld krijg je gratis drinken, niks ontvangen helaas! Verder smaakte het wel

Niek
16 juni 2022
Agnes
16 juni 2022

Deze keer was de kwaliteit niet zo denderend Zowel de patat als de snacks waren gewoon wat taai ofzo. Ben ik niet gewend van jullie normaal is t altijd prima! Hopelijk blijft t bij deze keer.

Jannie Scheffer
16 juni 2022

Patat was helaas lauw. Verder alles weer heerlijk!

Lieuwe
13 juni 2022

Patat mag wel beter worden doorgebakken. Voor de rest was het ok. En het was zelfs 15min eerder bezorgt. Altijd goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

saskia
11 juni 2022

Was geweldig lekker, goed warm, keurig verzorgd

Lisa
11 juni 2022

Bedankt voor het lekkere eten (en de lekkere burger, Jesse)! Was helemaal top!

Elisabeth
6 juni 2022
Dre
6 juni 2022

Op tijd komen is voor Tom toch nog steeds een probleem. 18.30 uur besteld en ik kon kiezen dat het om 19.00 uur bezorgd moest worden. Daarna een bevestigingsmail van Tom dat het toch 19.35 zou worden. Uiteindelijk 20.00 uur eigenlijk ons eten. Dit is bij Tom helaas 9 van de 10 keer het geval. Als het druk is snap ik dat je wat langer moet wachten maar pas dan in ieder geval de te kiezen tijd op je website aan dan kan ik er eventueel voor kiezen om bij een ander te bestellen die wel op tijd kan leveren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Toms Cafetaria

Hoi Andre, Tja helaas is het nog steeds lastig om aan (genoeg) medewerkers te komen, hierdoor zijn wij vaak niet zo snel en flexibel als we zouden willen zijn. We zijn al blij als we in elk geval een paar keer per week met het team staan dat ingeroosterd staat. Wat betreft deze bestelling: als je op zondag en dan ook nog eens op 2e Pinksterdag (een dag dat heel veel bedrijven gesloten zijn!) om 18:30 uur een bestelling plaatst kun je verwachten dat je achteraan in de rij aan moet sluiten. Onze winkel was ook veel drukker doordat veel winkels dicht waren. En het is nog steeds “Wie het eerst komt…” Je bestelling anderhalf uur na het besteltijdstip geleverd krijgen, op een van de drukste dagen van het jaar voor ons, is echt niet slecht hoor. Ik begrijp dat wachten niet leuk is, maar dat is nou eenmaal onvermijdelijk. De te kiezen tijd op de website is een vooraf ingestelde marge, zodat wij onder normale omstandigheden genoeg tijd hebben om bestellingen binnen dat tijdslot te bereiden en te bezorgen. Deze kunnen we niet zomaar (softwarematig) veranderen vandaar dat dat handmatig gaat. Bovendien is dat een wenstijd, als het ons binnen die tijd lukt is dat mooi maar helaas kunnen we dat niet altijd halen, zoals met explosieve drukte bijvoorbeeld. Als je ervoor kiest om “9 van de 10 keer lang te moet wachten” zegt dat wel iets over onze kwaliteit denk ik. Kwaliteit staat hoog bij ons in het vaandel namelijk en die kwaliteit mag nooit ten koste van snelheid gaan! Er zijn helaas ook factoren waar wij absoluut geen invloed op uit kunnen oefenen; openstaande bruggen, een wandelend bos, en vele andere dingen waar wij gek van worden. Of zoals op deze dag een medewerker die onwel werd. Dat doet ook wat met een team. Want ook wij vinden het ook absoluut niet leuk dat de wachttijd oploopt, we staan daar met zijn allen een uur of vijf keihard te knallen om de bestellingen zo snel mogelijk te kunnen leveren. Ik hoop dat je zo een beetje begrip voor ons hebt gekregen en dat een oplossing soms heel simpel lijkt maar in de praktijk toch lastig te voorkomen of op te lossen is.

Eddie
5 juni 2022

Meer dan 1,5 uur moeten wachten. Eten was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
5 juni 2022

Altijd super lekker eten! Patat is altijd goed en de snacks zijn ook top!

Agnes
4 juni 2022
John
2 juni 2022
Sylvia
1 juni 2022

Snel geleverd en heerlijk gegeten !

I.Willemsen
31 mei 2022

Bestellen gemakkelijk, snel en veilig. Goed op de hoogte gehouden per mail, snelle bezorging. Eten was prima, patat een beetje lauw maar wel goed gebakken en niet klef. Snacks dikke prima

Fijtje Simons
30 mei 2022
haaima hylkema
30 mei 2022
E.M.
29 mei 2022

Was zoals altijd weer verrukkelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Baukje
28 mei 2022

Vlot,lekker en warm

Mevr.N.
27 mei 2022

Dit keer was alles geweldig, ik werd zelfs gebeld of ik het eten eerder wilde hebben. Zo veel beter dan ik eerder heb meegemaakt. Het eten was warm en lekker, de bezorger vriendelijk. Zoals het nu ging is Toms Cafetaria een aanrader.

Plantinga
26 mei 2022

Weer koud jammer

Andre
21 mei 2022

Drukte schijnt fataal voor bezorging te zijn. 17:45 Besteld, bezorgt om 19:38. En gratis blikje ontbrak ook. Eten was verder prima. Bezorger melde wel dat het rond etenstijd altijd erg druk is...Duhh. Als het bekend is, doe er dan iets mee maar laat niet bijna 2 uur wachten !!!!

Gerrit
19 mei 2022

Zoals altijd, prima!

van der Galiën
17 mei 2022

Heb heerlijk gegeten.en de bezorgster was zeer vriendelijk.gewoon top

Marc
16 mei 2022

Keurig op tijd bezorgd in een nieuwbouw-straat met hindernissen. Alles nog warm en van prima kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P. de Vries
16 mei 2022

Heerlijk eten. Voor ons was de pindasaus te scherp. Maar wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam
15 mei 2022

Mooi op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger. Alles was goed warm en goed van smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Betty
13 mei 2022

Lekkere patat en snacks. Bezorging op afgesproken tijd.

Jan Broek
13 mei 2022
Roosjen
10 mei 2022

Ik bestelde om 17.41 via internet met de keuzemogelijkheid hoe laat het bezorgt kon worden. Zo snel mogelijk, of 18.15, ik maak de keuze..., zo snel mogelijk, ik krijg via de mail een bericht dat het eten om 18.40 bezorgd word. Ik belde naar de snackbar maar die stonden mij niet zo netjes te woord omdat ze het druk hadden, druk of niet, ik wilde weten hoe het kon dat mijn eten zo laat bezorgd werd, het was druk en ik had het er maar mee te doen. Het eten was er 18.45 maar waarschijnlijk omdat het zo druk was waren ze de sausen ook vergeten, hoe moeilijk kan het wezen. Het eten was goed De bezorging was goed De klant te woord staan was knudde De bestelling was niet compleet Jammer, want mijn ervaringen waren altijd goed, ik hoop dat de eigenaar dit leest en wat doet met dit bericht, want aan de telefoon werd niet geluisterd dus deze fout blijft bestaan in het systeem.

Sonja en Sieb
8 mei 2022

Aantal malen eten bestelt en was altijd keurig op tijd of iets eerder zoals aangegeven. Kwaliteit van het eten is goed en de bezorging is niet minder. Eten is goed heet als het bij je is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raymond V
7 mei 2022

Helaas ging de bestelling niet goed. Bestel je een hamburger met een gekookte ei en speciaal saus en wat krijg je een plakje kaas en heel veel saus.

Lysbeth van der Vegt
7 mei 2022

Zeer goed We hebben genoten

saskia
6 mei 2022

het was heerlijk. Goed verzorgd.

Rico
6 mei 2022

Zoals altijd tip top in orde. Echte aanrader!!!

W de jong
4 mei 2022

Heerlijk gegeten . Bestelling was voor de aangegeven tijd. Ook zo fijn dat er kruiden apart bij het patat geleverd wordt zodat je het naar eigen smaak er bij kan doen

Maria
4 mei 2022
Gerrit
4 mei 2022
Remco
1 mei 2022

Heerlijk gegeten, vriendelijke bezorger, dikke prima.

Danny Dijkstra
30 april 2022

Kwam veel te laat

Anoniem
30 april 2022
M
27 april 2022

Normaal altijd erg tevreden, maar vandaag een verbrande burger ontvangen, helaas. De medewerker aan de telefoon was wat geïrriteerd in plaats van meelevend (mogelijk door de drukte van koningsdag) en de nieuwe burger liet eventjes op zich wachten ( nogmaals waarschijnlijk door koningsdag) Die nieuwe burger smaakte gelukkig wel weer als vanouds goed. Hopelijk de volgende keer weer wat vlekkelozer!

Josephine
25 april 2022

Vriendelijke bezorger Het eten was lekker maar lauw, het was echt te lang onderweg. Waarschijnlijk worden bestellingen gecombineerd voor bezorging maar dat komt de kwaliteit niet ten goede. Om even over 20u kreeg ik een mail dat de bestelling onderweg was en duurde zo'n 20-25 minuten voordat deze er was. Normaal zou ik twee keer 5 sterren geven, maar alles bij elkaar ben je een aardig bedrag kwijt en dan wil je dat het eten warm is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Menno
25 april 2022

Na 1,5 uur wachten jullie gebeld en het eten zelf opgehaald, wel bezorgkosten en minimum bestel bedrag van €12,50 betaald, jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oranjewijk
24 april 2022

Oprecht de beste cafetaria van Leeuwarden voor patat en een snack. De hamburgers zijn goddelijk!

Jm
23 april 2022

Zoals altijd, ook deze keer perfect!

Niek
22 april 2022

Eten zoals altijd goed. Wel meer dan uur moeten wachten maar dat hangt samen met dag en tijd. (Vrijdag rond etenstijd)

G.A.
20 april 2022

Normaal levert Tom prima spul. Maar nu kreeg ik een runderburger die aan alle kanten zwart was. Het kan een keer voorkomen dat er iets verbrand, maar dat verkoop je toch niet. Maarefijn, waar ik me het meest aan erger is dat ik ze helemaal niet kan bereiken om even te melden dat ze een normaal doorbakken burger langsbrengen. Toch maar 1 ster voor de moeite.

Gerrit
16 april 2022
van der Galiën
15 april 2022

Was fantastisch..heerlijk

R
15 april 2022

Prima patat en snacks, niet super bijzonder. Duurde wel bijna 2uur voordat het bezorgd werd ( woon in de hoek dus had het beter kunnen halen)

Klaassien
10 april 2022

Echt heerlijk .zeker een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Agnes
8 april 2022
Peter Boersma
8 april 2022

Eten eigenlijk altijd goed tot zeer goed. Halve kip Gildehoen in het speciaal. Bezorging was deze x erg laat

Steef
7 april 2022
Rico
7 april 2022

Altijd goed eten en leuk personeel.

M.
6 april 2022

Eten wederom prima! Helemaal blij met jullie vega frikandel. Keurig gebeld dat het iets later zou worden. Nog steeds tevreden klant!

Evelyn
6 april 2022
Jeroen
6 april 2022

Complimenten, eten en drinken perfect! Werd keuring netjes gebeld, dat het iets later werd door omstandigheden.

Hibbe Wiersma
6 april 2022

Alsof de bezorger gewacht had tot de afgesproken bezorgtijd terwijl het eten toch van uitstekende kwaliteit was.

Anja Sijbesma
3 april 2022

Ik had gewone patat besteld, kreeg zak raspatat, vond ik beetje jammer

Reactie van Toms Cafetaria

Goedendag, U heeft geen "gewone" patat besteld maar Max patat en zoals u in de beschrijving had kunnen lezen is Max patat de Ras patat voor de professionele frituurbedrijven.

Ina
3 april 2022

Vegetarische hamburger en patat was lekker. Mijn keuze is toch weer Tom geworden, omdat ze de grootste aanbod voor vegetariërs hebben.

E. van der Vegt
2 april 2022
Naomi
2 april 2022

Voor een groep van 9 mensen en 3 kinderen een bestelling geplaatst. Friet voor 10 besteld en er was meer dan voldoende!! Alles was, zo als altijd, uitstekend!! Voldoende, alles was warm en het op het juiste tijdstip geleverd!

Bobby
2 april 2022
Robin
30 maart 2022
Annemay
30 maart 2022

Anderhalf uur gewacht op ons eten. Oplossing was twee blikjes drinken. Voor ons niet weer wegens de lange wachttijd. Wel een vriendelijke bezorger.

Stefan
29 maart 2022

Kwaliteit perfect service perfect bedankt voor de burger jesse!

Ferry
27 maart 2022

Bestelling werd verkeerd geleverd. Foutje, kan iedereen gebeuren. Na een kort belletje heel snel de goede bestelling gekregen! Wat een top service! Heerlijk gegeten!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gabriële
27 maart 2022

Meestal stipt op tijd en het eten is altijd goed. Bezorging € 2,50 terwijl je boven de € 25,- bestelt, vind ik persoonlijk wel wat duur. Maar verder is het bijna altijd in orde

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Toms Cafetaria

Goedendag, Voor € 2,50 koop je net een litertje benzine. Tel daar de aanschaf van een auto bij op (€ 13.000,-) plus afschrijving/onderhoud, een erg dure verzekering (want bezorging), motorrijtuigenbelasting en ook nog een bezorger die natuurlijk gewoon netjes volgens de CAO betaald wil worden. Dus nee, dan vind ik € 2,50 eigenlijk een super koopje! Maar als u € 2,50 besparen wil kunt u het natuurlijk ook zelf ophalen.

Jeroen
27 maart 2022

Dik tevreden over de bestelling, alles compleet en lekker, echter de bezorging duurde echt ontzettend lang dit keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smedema
27 maart 2022

De gehaalde bestelling was niet compleet, maar is later prima opgelost.

Michel
27 maart 2022

Was weer lekker en warm top

AA
26 maart 2022
Gonda
25 maart 2022
Willy
22 maart 2022

Precies op tijd geleverd 👍🏻

Pouwel
20 maart 2022

Zoals altijd weer prima voor elkaar 👍🏻

Ron
15 maart 2022
Elisabeth
14 maart 2022
Robert Visser
12 maart 2022

Prima eten, goed warm en prima op tijd.

Karel
10 maart 2022

Het duurt wel een uur voor het wordt bezorgd, maar de voor de rest prima eten

Patrick
8 maart 2022
Elisabeth
7 maart 2022
Robin
6 maart 2022
Petra
6 maart 2022

Heerlijk gegeten. Handig met de losse kruiden bij de patat; kun je zelf naar wens strooien!

Onbekend
5 maart 2022

Je moet meer dan ee uur wachten en dan de patat ook nog eens veel te hard niet gewend van Tom jammer

Niels😁
4 maart 2022

Heerlijk eten zoals altijd en geweldige levering

Ayla
4 maart 2022

Friet was niet genoeg ook al hadden we voor 11 personen besteld..

Gerrit
3 maart 2022

Was weer top!

Greetje de Vries-Visser
3 maart 2022

Gewoon lekker.

Hoekstra
28 februari 2022

Heerlijke friet. En goede burgers.. beetje jammer dat ze juist op maandag gesloten zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny Dijkstra
27 februari 2022

Milkshake top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thom Huele
27 februari 2022

Snelle bezorging, door een leuke en nette bezorger. Bestelling was zeer warm en lekker, een aanrader! Tot de volgende keer!

Elisabeth
26 februari 2022
Lex
24 februari 2022

Vind het er de laatste tijd niet beter op worden. Was altijd goed..laatste 2 keer niet echt meer. Duurt extreem lang en patat smaakt oud

Boaz Stavenga
23 februari 2022

Exact op de aangegeven tijd waren ze er, wat prettig was vanwege schafttijden! Het eten was lekker en warm, zeker een aanrader!

maris
22 februari 2022
Jana
17 februari 2022

Mega lekkere burger en paraat, goeie kaassoufflee. warm, goed verpakt, top service

Ali
17 februari 2022

Eten was lekker, alleen frikadel speciaal was een frikadel met een snee. Geen speciaal. Beetje jammer.

Floris Wienecke
17 februari 2022

Werd mobiel contact opgenomen dat de beker saus vergeten was. Op zich erg netjes. Geld terugstorting was niet mogelijk op 1 item, kon ook niet nabezorgd worden met het argument dat de friet dan koud zou worden. Spoiler, de friet was al koud en de schuld daar van ligt expliciet niet bij de bezorger, die was namelijk enorm snel. De friet was overigens ook oranje van het oude vet. Al en al was alles een grote lauwe hap, zoveel kan er niet mis gaan met snacks lijkt me. Nogal teleurgesteld, bestelling hiervoor was vele malen beter.

Reactie van Toms Cafetaria

"De friet was overigens ook oranje van het oude vet" Zo! Dat is nogal een belediging! Enig idee waar u het over heeft??? Oranje patat... Hoor je dan "Ole, Ole" als je het bakje uit het zakje haalt? Of zou het misschien met het ras aardappelen ( ja echt, er zijn verschillende rassen met elk hun verschillende eigenschappen) te maken hebben? Ik wordt echt ontzettend BOOS als mensen DENKEN te weten hoe en wat. Wij zijn jaarlijks bijna € 12.000 aan frituurvet kwijt en dan durft u het over oud vet te hebben? Hier zouden we dus gemakkelijk op kunnen besparen maar dat doen we bewust NIET! Wij filteren elke dag ons vet, behandelen het met liefde en dan krijgen we dit over ons heen? Enig idee hoeveel tijd en energie wij elke dag in ons frituurvet steken? Nee, dacht ik al.... Ik nodig u uit om op elk willekeurig moment van welke dag dan ook een monster van ons vet te komen nemen en dit door een onafhankelijk instituut te laten testen. Als u niet weet waar u het over heeft hou dan aub uw ongefundeerde mening voor u!

Brigit
13 februari 2022

Zoals elke keer was de bestelling perfect. Het eten is precies goed, Tom heeft echt de beste patat voor mij. Elk frietje is knapperig droog, geen harde stukjes of zwarte puntjes. Of van die slappe frietjes die buigen als je ze beetpakken. Ik wil echt geen andere meer. De menukaart is erg uitgebreid en er staat voor iedereen iets op. Ook de vega- en flexitariers komen ruim aan bod. Goede tip: de oesterzwam producten. Om je vingers bij af te likken. Tenslotte: bij afhalen kun je de tijd opgeven waarop je komt, en dan staat je eten ook precies zo laat klaar. De eigenaars zijn altijd aardig, de zaak is brandschoon. En het vet is zo gezond mogelijk. Eerlijk waar, een topklasse zaak!!!!

Reactie van Toms Cafetaria

Dankuwel, dit is echt een opsteker voor ons hele team!

Koen
13 februari 2022

Eten was op tijd prima.

Jeroen
13 februari 2022

Alles naar wens, en keurig op de gewenste tijd bezorgd!

Marx
11 februari 2022

Dit was wel echt de laatste keer .. tijds vlak van 18:45 of zo snel mogelijk komen ze pas om 19:25 .. bestelling al om 18:07 geplaatst als je belt word je ook nog sneu behandeld. Gewoon zeer onprofessioneel personeel en als het een van de eigenaar was is het diep triest, zo ga je niet met klanten om. Doe er mee wat u wil maar dit komt niet ten goede van u bedrijf ..

Reactie van Toms Cafetaria

Goedendag, Ik wil het best nog wel eens uitleggen: als je op VRIJDAG (de drukste dag van de week) om 18:08 uur besteld (het drukste moment van elke dag) en dan verwacht dat je binnen 45 minuten je bestelling krijgt, snap je er niks van! Het is op dat moment spitsuur, maar dan van 17.00 uur tot 20.00 uur, en dan staan we met het hele team alleen maar te "rammen" om alle bestellingen zo snel en goed mogelijk weg te werkenen. Dan nog loopt de wachttijd door de enorme drukte op. O ja en "neem dan meer bezorgers aan" heeft geen zin, we moeten het ook maar allemaal kunnen bakken! En kwaliteit gaat nog steeds voor bij ons. Als u dat niet kunt waarderen verwijzen wij u dan ook graag naar een ander bedrijf. Bovendien waart de corona nog rond en valt er helaas nog steeds geregeld iemand uit i.v.m. positieve testen e.d. Maar wat ik niet begrijp, volgens onze gegevens bent u een nieuwe klant... En wat betreft "onprofessioneel personeel" ik weet niet of u gezien heeft dat wij al sinds 1998 bestaan, maar dat zegt wel wat natuurlijk. Helaas is mijn ervaring dat als mensen niet hun zin krijgen ze al heel snel ongeduldig en zelfs onbeschoft worden! En dan nog is het onze schuld.... Maar we wensen u veel succes en geduld bij onze concullega's!

Jelle
11 februari 2022

Heerlijke friet, goede snacks en een zeer goede service. Precies op tijd klaar.

Thom
9 februari 2022

Het eten was heerlijk zoals we gewend zijn. De bezorgtijd was alleen wel aan de lange kant. 20 voor 6 besteld en 20 over 7 pas bezorgd, ik zou ermee kunnen leven als je geen 2.50 bezorgkosten zou moeten betalen. Maar met zoveel bezorgkosten zou je toch mogen verwachten dat het binnen een uur bezorgd is, ongeacht of het druk is.

Kooistra
9 februari 2022

Heerlijk eten, fijne klantvriendelijke medewerkers. Van mij krijgen zij een 10

Sylvia
9 februari 2022

Het eten is hier altijd lekker ! En de bezorgers altijd vriendelijk !

luther stenekes
8 februari 2022

Altijd goede kwaliteit en vriendelijk personeel net vanavond besteld was te vroeg maar werd gevraagd of ze t al eerder konden maken en de milkshakes zijn echt perfect

Hibbe Wiersma
8 februari 2022

Goede prijs, goede kwaliteit, perfect op tijd bezorgd

J. Kappers
6 februari 2022

Snel en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.